REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ

„WYPRZEDAŻ EKSPOZYCJI”

(dalej jako „Regulamin”)

  •  

1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  •  
  1. Promocja będzie prowadzona pod nazwą „WYPRZEDAŻ EKSPOZYCJI” (dalej jako „Promocja” lub „Akcja Promocyjna”).
  2. Warunki uczestnictwa w Promocji określone są wyłącznie w niniejszym regulaminie (dalej jako „Regulamin”).
  3. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Home Invest S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: z siedzibą w Warszawie, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000611382, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca: kapitał zakładowy w wysokości 100 000,00 zł, adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa i adres do doręczeń: ul. Mazowiecka 6, 09-100 Płońsk, NIP: 5252654376, REGON: 364159543, adres e-mail: [email protected], numer telefonu: +48 608 590 000 zwana dalej „Organizatorem”.
  4. Promocja prowadzona będzie na całym terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w sklepach stacjonarnych sieci MILOO HOME (dalej jako „Punkty sprzedaży”) oraz przez stronę internetową: https://www.miloohome.pl/
  5. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

Regulamin Promocji nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w ustawie z 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2094 z późn. zmianami).

  •  

2 ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ

  •  
  1. Akcja Promocyjna będzie prowadzona w Punktach Sprzedaży w okresie od dnia 28.03.2024 r. do odwołania.
  1. Promocją objęty jest zakup wybranych produktów w Punktach Sprzedaży i na stronie internetowej pod adresem https://www.miloohome.pl, zwany dalej „Sklepem internetowym” oraz salony stacjonarne zwane dalej „Sklepami stacjonarnymi Miloo Home” których lista znajduję się pod adresem https://www.miloohome.pl/showrooms.html
  1. Klient dokonujący w Okresie Sprzedaży Promocyjnej zakupu Produktu Promocyjnego i spełniający wymogi określone niniejszym Regulaminem (dalej jako „Uczestnik”) otrzyma możliwość skorzystania z rabatu obniżającego cenę wybranych Produktów Promocyjnych z ekspozycji.
  1. Klient dokonujący w Okresie Sprzedaży Promocyjnej zakupu Produktu Promocyjnego i spełniający wymogi określone niniejszym Regulaminem (dalej jako „Uczestnik”) akceptuje stan techniczny zakupionego towaru z ekspozycji.
  1. Dodatkowy rabat udzielany jest na wybrane produkty znajdujące się na ekspozycji sklepu.
  2. W Promocji może wziąć udział pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca miejsce zamieszkania na terytorium Polski, działająca w charakterze:
  1. Konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego (za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) albo
  2. Przedsiębiorcy Indywidualnego, tj. osoby fizycznej zawierającej umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśl iż treści tej umowy wynika,że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; dokonująca w Okresie obowiązywania Promocji w Sklepie stacjonarnym zakupu Produktów promocyjnych, a nadto spełniająca warunki udziału w Promocji wskazane w Regulaminie.
  1. Każdy Uczestnik Promocji może wziąć udział w Promocji wielokrotnie, każdorazowo spełniając warunki określone w treści Regulaminu.
  1. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i rabatami obowiązującymi w Okresie Sprzedaży Promocyjnej u Organizatora. Skorzystanie z rabatu w ramach niniejszej Promocji uniemożliwia użycie innego rabatu, bonu lub kodu rabatowego, uzyskanego przez Uczestnika w związku z innymi działaniami prowadzonymi przez Organizatora (w tym z rabatu reklamacyjnego, bonu za dołączenie do newslettera, bonu uzyskanego za udział w innej promocji etc.).
  1. Skorzystanie z niniejszej Promocji nie wyklucza możliwości zakupu produktów w promocyjnych ratach, na warunkach określonych w odrębnych regulaminach.
  1. Liczba Produktów Promocyjnych jest ograniczona i dotyczy tylko produktów z ekspozycji sklepu Stacjonarnego oraz magazynu internetowego. Organizator zastrzega sobie możliwość wyczerpania zapasów poszczególnych Produktów Promocyjnych z uwagi na ich wyprzedanie.
  1. Liczba Produktów Promocyjnych może się różnić w zależności od wybranego Punktu Sprzedaży. Organizator zastrzega sobie możliwość braku dostępności wszystkich produktów objętych promocją we wszystkich Punktach Sprzedaży.
  1. Rabat uzyskany w związku z udziałem w niniejszej Promocji nie podlega wymianie na gotówkę lub inne ekwiwalenty.
  1. Produkty zakupione w ramach Promocji w Sklepie stacjonarnym (Punktach Sprzedaży) oraz sklepie internetowym wyłączone są spod stosowania Regulaminu Zwrotów Towarów Pełnowartościowych w Salonach Sprzedaży Detalicznej Miloo Home i nie podlegają zwrotowi, tak w czasie trwania Promocji jak i po jej zakończeniu. Postanowienia niniejszego ustępu wyłączają i ograniczają uprawnienia kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady, w tym wynikającego z tych przepisów prawa do odstąpienia od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej.
  1. Częściowe lub całkowite odstąpienie przez Uczestnika od umowy sprzedaży zawartej w ramach Promocji może powodować utratę rabatów przyznanych Uczestnikowi z tytułu wzięcia udziału w Promocji. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu wszystkich przyznanych rabatów, których nie otrzymałby, gdyby zawarł umowę sprzedaży bez zakupu Produktu Promocyjnego, od którego zakupu odstępuje. Postanowienia zdania poprzedzającego nie dotyczą odstąpienia od umowy sprzedaży na podstawie rękojmi za wady.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w przypadkach określonych przepisami prawa, bądź dodatkowo może być przyznane przez Organizatora w innych przypadkach wyraźnie wskazanych w osobnych regulaminach.
  •  

3 REKLAMACJE

 

  1. Reklamacje dotyczące Towaru oraz przebiegu Promocji mogą być składane korespondencyjnie na adres Organizatora: , ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub  lub telefonicznie pod numerem tel. 48 608 590 000. W reklamacji należy wskazać, czego ona dotyczy, jakie jest żądanie osoby składającej reklamację oraz podać dane do kontaktu (adres korespondencyjny, e-mail lub numer telefonu).
  1. Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona pisemnie poprzez list wysłany na adres korespondencyjny osoby składającej reklamację, na jej adres e-mail lub poprzez SMS na podany w reklamacji numer telefonu. Reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym rozpatrywane są na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o prawach konsumenta oraz w Kodeksie cywilnym.

 

4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Do udziału Uczestnika w Promocji konieczna jest akceptacja jej zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezależne od niego problemy techniczne utrudniające lub uniemożliwiające udział w Promocji.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku: (a) okoliczności siły wyższej, (b) gdy jest to konieczne do zgodnego z prawem przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, w szczególności w razie zmian obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do niniejszej Akcji Promocyjnej, (c) oczywistych omyłek i błędów pisarskich, (d) zmiany zasad przeprowadzania Akcji Promocyjnej, z zastrzeżeniem, że zmiana Regulaminu nie może prowadzić do pogorszenia sytuacji prawnej Uczestników, w szczególności naruszać uprawnień uzyskanych przez Uczestników przed dokonaniem zmiany w Regulaminie.
  1. Administratorem danych osobowych Uczestnika w zakresie zawierania umowy sprzedaży Produktów promocyjnych i prowadzenia postępowania reklamacyjnego dotyczącego Produktu Promocyjnego lub Promocji jest Organizator. Zasady zachowania prywatności Uczestnika oraz ochrony jego danych osobowych zostały szczegółowo opisane w Polityce Prywatności Organizatora dostępnej pod linkiem https://www.miloohome.pl/polityka-prywatnosci. Zawarte w niej informacje wskazują jakie dane umożliwiające osobistą identyfikację Uczestnika Organizator może gromadzić, w jakich celach oraz w jaki sposób z takich informacji może korzystać.
  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
  3. Niniejszy regulamin jest w Punktach Sprzedaży sieci MILOO HOME oraz w na stronie internetowej: https://www.miloohome.pl/. Lista dostępnych sklepów https://www.miloohome.pl/showrooms.html